Wspólna bitwa treningowa to bitwa pomiędzy klasą 1-A a 1-B. Walka składała się łącznie z 5 pojedynków drużyn, z czego każda posiadała 4 lub 5 członków[1]. Bitwa odbywała się na Polu Gamma.

Przed bitwą

Wychowawcy klasy 1-A, i 1-B organizują wspólną bitwę pomiędzy swoimi klasami. Głównym powodem organizacji starć jest sprawdzenie czy Hitoshi Shinso z profilu ogólnego jest gotowy do przeniesienia się do klasy o profilu bohaterskim. Wiemy, że Hitoshi planował przeniesienie się do profilu bohaterskiego co najmniej od Festiwalu Sportowego. Zaplanowane zostało 5 starć, a w każdym dwie przeciwne sobie drużyny, jedna składała się z członków klasy 1-A, a druga z uczniów klasy 1-B. Każda grupa składała się z 4 osób. Ponadto Hitoshi Shinso miał wziąć udział w dwóch starciach będąc raz w drużynie 1-A, a drugi raz w drużynie klasy 1-B, tak więc dwukrotnie drużyny miały 5 członków (razem z Shinso). Celem drużyn miało być pokonanie i umieszczenie w specjalnej klatce przeciwników. Na osiągniecie tego celu zespoły miały 20 minut, w przypadku końca czasu wygrać miała drużyna z większą liczbą pozostałych członków[1].

Przebieg bitwy

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 ,,My Hero Academia" Kohei Horikoshi rozdział 195 tom 21