CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Toru Hagakure ( () (がくれ) (とおる) , Hagakure Tōru) to postać występująca w Boku no Hero Academia.

Wygląd

Toru jest dość niską dziewczyną o całkowicie niewidocznym ciele. Można ją rozpoznać tylko po trzymanych lub noszonych przedmiotach, takich jak części garderoby i dodatki, a kiedy jest ubrana, jej ciało wydaje się smukłe, ale dość zaokrąglone.

Ze względu na charakter jej daru, jej strój bohatera składa się tylko z pary jasnoniebieskich rękawiczek ozdobionych jasnoróżowymi liniami i jasnobrązowo-szarych sznurowanych butów.

Jej strój zimowy składa się z prostych butów do kolan i nieco grubszych rękawiczek w innej kolorystyce i fasonie.

Osobowość

Toru jest energiczną, wesołą i wyluzowaną dziewczyną, która większość rzeczy robi z optymizmem, nawet jeśli jest do tego zmanipulowana. Jest bardzo chętna do towarzystwa i wydaje się, że lubi zakupy. Jej pokój sugeruje, że lubi pluszaki i inne urocze rzeczy.

Uważa, że ​​zdejmowanie ubrania podczas bitwy jest taktyczną zaletą, ku niezręczności otaczających ją osób. To powiedziawszy, wydaje się błogo nieświadoma tego, co to znaczy być niewidzialnym, na przykład okazywanie lekkiego zażenowania na myśl, że jest obserwowana podczas rozbierania; cecha, która pojawia się nawet wtedy, gdy ma na sobie kostium bohatera, który praktycznie nie zawiera ubrania.

Ogólnie rzecz biorąc, wydaje się, że niewidzialne ciało Toru służy przede wszystkim jako źródło komicznej ulgi.

Umiejętności

Ogólne Umiejętności: Dzięki swojemu darowi niewidzialności, Toru znakomicie sprawdza się w szpiegostwie, co czyni ją najskrytszą uczennicą w klasie 1-A. Toru może z łatwością ominąć zwykłe wykrywanie wizualne, co czyni ją idealnym wyborem do zasadzek, misji szpiegowskich i unikania ataków. Jednak te zalety są możliwe tylko wtedy, gdy pozbawia się ubrań i (lub) sprzętu, ponieważ takie przedmioty nie stają się niewidoczne, jak reszta jej ciała. Oprócz zdolności skradania się Toru posiada również pewne zdolności do walki w zwarciu. Jej podstawowy styl walki polega na bezpośrednim atakowaniu przeciwników gradem ciosów, wykorzystując jej całkowitą niewidzialność do wykonywania ataków z zaskoczenia, przed którymi niezwykle trudno jest się obronić. Dobrze wychodzi jej również działanie w , ponieważ jej towarzysze łączą się z przeciwnikami, a następnie wykorzystują swoje umiejętności incognito do inicjowania tajnych ataków i vice versa. To działanie w grupie pozwoliło Toru i Mezo Shoji zdać egzamin końcowy pierwszego semestru, w którym walczyli ze Snipe'em.

Podczas egzaminu na tymczasową licencję bohatera Toru opracowała fotokinetyczne zastosowania swojego daru i zastosowała nowy super ruch, „refrakcja osnowy”, aby skutecznie ogłuszyć dużą grupę rywalizujących uczniów. Jej zdolności ostatecznie zwróciły uwagę Wyposażonego Bohatera: Yoroi Musha, dając Toru możliwość odbycia stażu u (teraz byłego) Zwodowego Bohatera nr 9 i ulepszenia jej zdolności ofensywnych i defensywnych.

Dar

Niewidzialność (透 と う 明 め い 化 か Tōmeika?): Osobliwością Toru jest to, że jej ciało jest całkowicie niewidoczne.

W ramach swojego treningu pracowała nad poprawą swojej umiejętności skradania się, pozostając niewykrytą przez wydajne sensorycznie Mezo Shojiego. Ponadto Toru nauczyła się, jak korzystać z możliwości manipulacji światłem swojego daru, będąc w stanie załamać światło w jej wnętrzu i zintensyfikować je, dzięki czemu jest w stanie oślepiać ludzi.[1] Po jej studiach nad pracą bohaterów z Yoroi Musha, Toru udoskonaliła tę umiejętność, o czym świadczy jej manipulowanie laserem pępkowym Yugi.[2]

Ciekawostki

  • Jest 16 w dzienniku w swojej klasie.
  • Jej rodzice także są niewidzialni.
  • Oryginalny kostium Toru składał się z więcej niż tylko pary rękawiczek i butów. Miała nosić maskę z uśmiechniętą twarzą, a jej rękawice miały być związane z podobnymi do lustra przedmiotami.
  • Nazwisko Toru "Hagakure", 葉 隠, oznacza "ukryte w liściach". "Toru", 透, oznacza "przezroczysty".
  • Toru miała być początkowo chłopakiem, ale Kohei Horikoshi zmienił ją w dziewczynę, ponieważ uważał, że dziewczyna o niewidzialnym ciele będzie zabawniejsza.
  • Aktorka głosowa Toru, Kaori Nazuka, również podkłada głos pod Mt. Lady.
  • Postać Toru i jej rodziców powstała na bazie postaci Griffina, niewidzialnego człowieka.

Nawigacja

Liceum U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei HatsumeBibimi Kenranzaki
Kurs główny Hitoshi ShinsoChikuchi TogeikeTsutsutaka Agoyamato
Uczniowie drugiego roku Mawata Fuwa
Uczniowie trzeciego roku Mirio TogataNejire HadoTamaki AmajikiYuyu Haya
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Byli uczniowie All MightEndeavorBest JeanistMidnightEraser HeadLoud CloudPresent MicMister Blaster
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek
Advertisement