CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Tomoyasu Chikazoku (近 ち か 属 ぞ く 友 と も 保 や す Chikazoku Tomoyasu), Znany również pod pseudonimem Sceptic (ス ケ プ テ ィ ッ ク Sukeputikku?), jest członkiem zarządu Feel Good, Inc., który był potajemnie czołowym członkiem nowoczesnej Armii Wyzwolenia. Jest jednym z głównych antagonistów wątku Armia Wyzwolenia.

Później został jednym z dziewięciu poruczników Paranormalnego Frontu Wyzwolenia, organizacji utworzonej z pozostałości Ligii i Armii Wyzwolenia.

Sceptic obecnie służy jako dowódca „Awangardowego Oddziału Zwiadowczego: Karmin” wraz z Himiko Togą.

Wygląd

Tomoyasu jest wysokim i chudym mężczyzną z lśniącymi ciemnymi włosami sięgającymi do talii, z grzywką wiszącą nad oczami. Czarna, prosta grzywka zakrywa mu oczy. Ma również długi nos i szerokie usta z wyraźnie prostymi zębami.

Nosi czarną koszulę z golfem z długimi rękawami i ciemne spodnie.

Charakter

Tomoyasu jest niezłomnym wyznawcą ideologii Armii Wyzwolenia: ludzie mają prawo używać swoich Darów, kiedy i jak chcą. Jest lojalny wobec Wielkiego Dowódcy, Re-Destro.

Bardzo się irytuje, gdy ludzie nie mogą od razu zrozumieć rzeczy na podstawie minimalnych szczegółów i bez wyjaśnienia. Wydaje się, że nie zdaje sobie sprawy, że jest to nierozsądne oczekiwanie.

Tomoyasu ma pewne poczucie koleżeństwa, chcąc zabić Himiko Togę za zabicie swojego innego Dowódcy, Chitose Kizuki.

W walce Tomoyasu jest bezwzględnym i wyrachowanym przeciwnikiem. Nie jest ponad wojną psychologiczną, wysłał duplikaty Twice'a, żeby go zaatakowały, doskonale wiedząc, że Twice doznał traumy przez klony samego siebie. Spokojnie rozkazał swoim marionetkom złamać ramiona Twice'a, aby powstrzymać go przed dalszym stawianiem oporu i zareagował na przebudzenie Himiko tylko z niewielką irytacją, że musiałby dostosować siłę swoich marionetek, aby ją zabić. Wydaje się, że postrzega swoje marionetki jako coś niewiele więcej niż rzeczy, nawet używając ich jako krzeseł i trzymając laptopa, podczas gdy resztą kieruje z bezpiecznego punktu obserwacyjnego.

Później pokazuje bardziej maniakalną stronę swojej osobowości w obliczu możliwości niepowodzenia, której wydaje się bardzo obawiać. Jego oczy wyskakują i rozwijają szalone zawirowania, a on staje się niezrównoważony i niestabilny, mamrocząc obsesyjnie do siebie, że nie zawiódł. Jak widać, gdy początkowo nie udało mu się schwytać Twice'a i zabić Himiko, od razu nabrał obsesji na punkcie tego, by nie zawieść i zaprzeczyć, że to zrobił, zapewniając siebie i swojego przełożonego, że wszystko jest w jego przewidywaniach, a później działał lekkomyślnie, wchodząc na linię frontu, pomimo świadomości, że całkowicie porzucił strategiczną przewagę, jaką dawał mu jego Dar, aby móc walczyć z kimś w bezpiecznym miejscu.

Umiejętności

Członek zarządu firmy: Jako członek zarządu Feel Good, Inc, Tomoyasu ma znaczący wpływ na jej działalność, co widać, gdy był w stanie wykorzystać wpływy swojej firmy, aby całkowicie ukryć i usunąć wszelkie ślady Ligi Złoczyńców i udział Armii Wyzwolenia w zniszczeniu miasta Deika. Udało mu się także stworzyć wiarygodne historie, aby ukryć prawdziwą przyczynę śmierci Curious i obrażeń Re-Destro oraz zapobiec podejrzeniu czegoś przez władze i bohaterów.

Umiejętność przywódcza: Tomoyasu jest jednym z najwyższych dowódców nowej Armii Wyzwolenia, siły militarnej, która liczy ponad 100 000 członków.

Umiejętność taktyczna: Tomoyasu był w stanie wymyślić cenne sposoby wykorzystania Daru Twice'a, Podwojenia. Przykładem jest możliwość tworzenia klonów Naczelnego Wodza, aby zapewnić mu dalsze dowodzenie Armią, nawet jeśli coś mu się stanie. Wykorzystał również przeszłą traumę psychologiczną Twice'a, aby zmniejszyć jego opór, rozmieszczając marionetki na podobieństwo Twic'ae, aby odzyskać go dla Armii.

Supermoc

Antropomorf (人形 ヒ ト ガ タ Hitogata): Supermoc Tomoyasu pozwala mu wziąć przedmiot wielkości człowieka, taki jak biurko lub lodówka, i przekształcić go w coś podobnego do dowolnej osoby. Tomoyasu może swobodnie i zdalnie kontrolować te sobowtóry, używając swojego laptopa jako medium. Potrafi jednocześnie używać kilku marionetek, a także ma możliwość stworzenia więcej niż jednej tej samej osoby na raz. Opiera się na swojej zastrzeżonej sieci komunikacyjnej i nadajnikach-odbiornikach wyprodukowanych przez Detnerat, aby kontrolować swoje marionetki z daleka.

Advertisement