CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Tomie Takami ( (たか) () (とお) () () , Takami Tōmie) to matka Keigo Takamiego.

Wygląd

Tomie jest kobietą średniego wzrostu z rozczochranymi włosami i zapadniętymi oczami.

Osobowość

Tomie jest bardzo jałową emocjonalnie i załamaną kobietą. Głęboko kocha swojego męża, ponieważ to ona uratowała go przed władzami, kiedy popełnił morderstwo, i często życzyła mu, aby pozostał z nią w domu, kiedy wychodziła. Mimo to ich związek nie należał do udanych z powodu zaistniałych okoliczności oraz niezamierzonym poczęciem syna, co zmusiło ich do pozostania razem.

Z tego powodu Tomie miała raczej negatywny stosunek do swojego syna, nie robiła nic, gdyż mogłaby narazić tym syna na przemoc fizyczną ze strony ojca i nie dawała mu żadnego wsparcia emocjonalnego. Po tym, jak jej mąż został złapany i aresztowany, zmuszeni do życia na ulicy, Tomie zapytała nawet syna, dlaczego się urodził i po co mu skrzydła, skoro nie mógł z nimi zrobić nic pożytecznego.

Jednak kiedy Keigo zdołał uzyskać pomoc od Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, co pozwoliło jej i synowi zacząć nowe życie, wydaje się, że zaczęła żałować tego, jak traktowała go wcześniej. Kiedy doszło do incydentu ze złoczyńcami i została zmuszona do ujawnienia prawdy o przeszłości swojego męża, napisała list do syna, przepraszając za ujawnienie jego przeszłości i wybierając odejście, aby nie sprawiać mu więcej kłopotów. Jednocześnie oznajmiła, że jest z niego dumna.

Historia

W pewnym momencie Tomie poznała swojego męża i ukrywała go po tym, jak popełnił morderstwo. W tym czasie, został poczęty Keigo i zostali zmuszeni do życia w izolacji.

Podczas ich ucieczki i gdy Keigo dorastał, Tomie zrobiła stosunkowo niewiele, by przyczynić się do jego rozwoju. W pewnym momencie, kiedy Keigo był hałaśliwy i żądał wyjścia na zewnątrz, Tomie postanowiła go zabrać, aby go uciszyć. Będąc na rynku, Tomie zdecydowała się kupić lalkę Endeavoura dla swojego syna, mówiąc mu, aby stał się tak silny jak on w przyszłości.

Jakiś czas później, kiedy jej mąż wrócił do domu i powiedział Keigo, żeby nigdy nie wychodził z domu, Tomie powiedziała mężowi, że telewizor się zepsuł. Nie przejmując się wcale, jej mąż zażądał, aby znalazła mu nową pracę, jednocześnie lamentując, że byłby wolny jak ptak, gdyby Keigo nigdy się nie urodził, podczas gdy Tomie poprosiła go, aby ich nie zostawił.

W końcu jej mąż został złapany i aresztowany przez Endeavoura. Obawiając się, że zostanie złapana i aresztowana za ukrywanie uciekiniera, opuściła dom razem z Keigo. Niestety, ze względu na brak umiejętności niezbędnych do przeżycia i brakiem odpowiedniego stanu psychicznego do prawidłowej pracy, zmuszeni byli mieszkać na ulicy. Kiedy Keigo powiedział, że powinni udać się na policję, Tomie odpowiedziała mu, żeby poszedł i znalazł sposób na zarobienie pieniędzy. Następnie zapytała, dlaczego w ogóle się urodził i po co w ogóle ma te skrzydła. Zdeterminowany, by być użytecznym, Keigo użył swoich skrzydeł, aby uratować wiele osób przed katastrofą. Komisja Bezpieczeństwa Publicznego odnalazła go, a po otrzymaniu informacji o ich sytuacji, zwrócili się do Tomie, oferując jej ochronę i szansę na nowe życie. Tomie zaakceptowała ich ofertę i otrzymała fundusze, dzięki czemu mogli żyć znacznie lepiej w bardziej luksusowym domu.

Fabuła

Wojna o wyzwolenie paranormalnych

Przed rozpoczęciem walk, złoczyńcy wysłani przez Dabiego włamali się do domu Tomie i groźbami zmusili ją do opowiedzenia o jej synu i ich przeszłości. Bojąc się o własne życie, Tomie opowiedziała napastnikom o wszystkim.

Gdy było już po wszystkim, Tomie zdecydowała się odejść, aby nie sprawiać synowi już więcej kłopotów. Przed odejściem napisała do niego list w którym wyjaśniła co się stała i wyraziła swoją dumę z osoby, którą stał się jej syn.

Ciekawostki

  • Kiedy Tomie porzuciła wszelkie powiązania z nazwiskiem „Takami”, zaczęła używać nazwiska „Ukai”. Nie wiadomo, czy było to jej nazwisko panieńskie, czy też zupełnie nowe nazwisko.
Advertisement