CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Shino Sosaki ( (そう) (さき) () () , Sōsaki Shino) znana również jako Mandalay, to zawodowa bohaterka oraz członkini grupy Dzikie, dzikie kociaczki.

Wygląd

Mandalay to kobieta z brązowymi oczami oraz czerwonymi, krótkimi włosami, których grzywka podzielona jest na trzy części. Nosi on czerwoną wersje stroju kociaczków. Ma ona narysowane czerwone znaczki pod oczami, które imitować mają kocie wąsy.

Osobowość

Osobowość Mandalay kontrastuje z osobowością jej wspólniczki Pixie-Bob. Podczas gdy Pixie-Bob jest często głośna i energiczna, tak Mandalay zachowuje się raczej spokojnie i cicho. Mimo to pozostaje tak samo ekscentryczna i wymagająca jak pozostali członkowie jej drużyny.

Mandalay często wykazuje wielką troskę o innych, w tym jej siostrzeńca, Kotę, a także uczniów z Liceum U.A. Nie miała problemu z drażnieniem uczniów klasy 1-A, przez to, że dłużej im zajęło przejście przez las bestii niż Kociakom. Jest również spostrzegawcza zauważając, że Kota ma buty podobne do Izuku.

Relacje

Kota Izumi

Shino troszczy się o siostrzeńca i chce zapewnić mu bezpieczeństwo. Widać, że bardzo go kocha i widocznie było jej przykro z powodu, że nie lubi obdarzonych ludzi oraz współczuje śmierci jego rodziców.

Pixie-Bob

Kobiety bardzo dobrze się dogadują, pomimo różnych osobowości: Pixie-Bob jest głośna i żywa, podczas gdy Mandalay zachowuje spokój i ciszę. Obie jednak są zdecydowanie przywiązane do siebie i nie irytują się wzajemnie.

v  e
Profesjonalni bohaterowie
Bohaterowie All MightAir JetBackdraftBest JeanistCementossCrimson RiotCrustDeath ArmsEctoplasmEdgeshotEndeavorEraserheadFat GumFourth KindGang OrcaGran TorinoGunheadHawksHound DogIngeniumKamui WoodsKesagirimanLunch-RushMandalayManualMidnightMirkoMt. LadyMr. BraveMr. PrincipalMs. JokeNativeTakeshitaTrzynastkaPixie-BobPower LoaderPresent MicRagdollRecovery GirlRock LockRyukyuSir NighteyeSnatchSnipeTigerUwabamiVlad KingWashYoroi MushaSelkie
Bohaterowie z filmów Godzillo
Pomocnicy Bubble GirlCentipederMickSiriusPomocnicy Gang Orci
Drużyny bohaterów Dzikie, dzikie kociaczkiDrużyna IdatenWater Horse
Nieoficjalne drużyny bohaterów Drużyna Nalotu na Kryjówkę
Powiązane artykuły KostiumPseudonimPomocnicyBiuro bohateraDarLiceum U.A.
Advertisement