CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Rumi Usagiyama ( (うさぎ) (やま) ルミ, Usagiyama Rumi) to zawodowa bohaterka numer 5.

Wygląd

Rumi ma atletyczną budowę z muskularnymi ramionami i nogami, jej wzrost jest nieco poniżej średniej wysokości. Rumi ma ciemną skórę, czerwone oczy lekko pochylone do środka, długie rzęsy i proste białe włosy sięgające jej talii. Na głowie ma parę długich białych króliczych uszu skierowanych do góry z lekkim wygięciem. Oprócz tego ma również biały okrągły ogon, co nadaje jej ogólny wygląd definitywnego podobieństwa do królika albinosa.

Jej kostium bohatera składa się z białego trykotu bez rękawów z ciemnofioletowym wykończeniem wokół ramion i talii, szerokiego żółtego półksiężyca na piersi i dwóch grubych metalowych płyt na brzuchu. Nosi fioletowe buty do ud, które podkreślają jej trykot, z większą ilością poszycia wokół pięt i palców, dzięki czemu jej stopy wyglądają jak u królika. Ma też na rękach parę grubych białych rękawiczek z długimi mankietami, z małymi trójkątnymi wypustkami wokół ich krawędzi.

Podczas nalotu na szpital Jaku General Hospital jej lewe przedramię zostało zmiażdżone przez High-End Nomu, a czubek prawego ucha został odcięty. W następstwie wojny ma teraz protezę lewego przedramienia.

Charakter

Rumi jest twarda i mówi, co myśli, nawet jeśli powoduje to konfrontację, szanuje tych, którzy robią to samo. Rumi wydaje się wierzyć, że bohaterowie, którzy dołączają do drużyn, są tchórzami, ponieważ mogą po prostu polegać na sile swoich kolegów z drużyny, a nie na własnej.

Osobowość Rumi

Rumi przyjmuje zagrażające życiu sytuacje z jasnym uśmiechem i nieustannie poszukuje kolejnego dużego zastrzyku adrenaliny, uśmiechając się w obliczu niebezpieczeństwa. Nie wycofuje się, nawet gdy jest obezwładniana przez silniejszych wrogów, twierdząc, że tylko się rozgrzewa. Rumi również wydaje się, że bez żalu zabiera każdy dzień swojego życia, przyznając, że zaryzykowałaby życie dla większego dobra.

podczas walki w Jaku General Hospital pokazała nam, że jest w stanie wytrzymać ekstremalny ból bez utraty koncentracji. Niechętnie patrzy na własne rany. Jest pragmatyczna i szybko myśli, ponieważ w walce wiąże swój krwioobieg własnymi gęstymi włosami, aby dalej walczyć bez ramienia.

Umiejętności

  • Ogólne umiejętności: Rumi, jako Pro Bohater numer 5, jest potężniejsza niż większość innych Pro Bohaterów. Jej zdolność słyszenia jest znakomita, ponieważ była nawet w stanie zlokalizować swój cel przy minimalnym hałasie. Wykazano również, że jest zdolna do wielozadaniowości, ponieważ jednocześnie atakuje, robi uniki i wyciąga informacje o wrogach.
  • Zwiększona siła: Rumi udowodniła, że posiada niesamowitą siłę fizyczną, będąc w stanie z łatwością pokonać kilku Nomu i rozbić ogromną metalową bramę, która trzymała tajne laboratorium Kyudai Garaki. Co ciekawe, udało jej się na chwilę obezwładnić niektórych High-End Nomu i odciąć im głowę. Jednak po tym, jak zaczęli się stabilizować, szybko została przez nich przytłoczona do tego stopnia, że ​​była gotowa na śmierć i postanowiła wykończyć doktora Garakiego, aby zabrać go ze sobą.
  • Zwiększona szybkość: W połączeniu z poziomem siły fizycznej, Rumi posiada równie imponującą szybkość. Jej prędkość pozwoliła jej dotrzeć do laboratorium Kyudai w zaledwie kilka minut, ledwo spowolniona przez Nomu, który próbował ją zatrzymać. Była również wystarczająco szybka, aby nadążyć za High-End Nomu, ale kiedy zaczęli się stabilizować, Rumi nie był w stanie zadać więcej ciosów High-Endowi.
  • Zwiększona Zręczność: Rumi wykazała, że ​​posiada niesamowitą kontrolę nad swoimi kończynami i ciałem, co widać, gdy walczy z wieloma High-End Nomu.
  • Zwiększona zwinność: Rumi wykazała się także niesamowitą zwinnością.
  • Wysoka tolerancja na ból: Podczas nalotu na szpital lewe przedramię Rumi zostało zmiażdżone i została zmuszona do całkowitego odcięcia, ale nadal bez problemu angażowała się w niezwykle intensywną walkę. Nawet po otrzymaniu dalszych obrażeń, nadal była w stanie pozornie ignorować ból na tyle, by osiągnąć swój cel i zniszczyć pojemnik Tomury.
  • Mistrz walki wręcz: Ze względu na swój dar, Rumi polega głównie na walce wręcz, aby powstrzymać i obezwładnić złoczyńców. Dzięki swoim silnym nogom bardzo lubi kopnięcia w swoim stylu walki, połączone z niesamowitą szybkością i umiejętnością nabierania rozpędu poprzez przeskakiwanie z jednego miejsca na drugie.
  • Intuicja: Jak widać podczas najazdu bohaterów na szpital Kyudai i na High-End Nomu, Rumi pokazała, że ​​ma niezwykle ostre instynkty i intuicję, ponieważ była w stanie wykryć poważne niebezpieczeństwo, jakie stanowił Tomura Shigaraki, pomimo jego śmierci medycznej.

Dar

Rabbit (兎うさぎ Usagi): Dar Rumi daje jej cechy i zdolności królika. To daje jej niesamowitą siłę nóg, pozwalając jej skakać i kopać z niezwykłą siłą; może nawet niszczyć duże kawałki ziemi, uderzając nogą. Ma również doskonały słuch dzięki uszom przypominającym te u królika i posiada zwierzęce instynkty, które ostrzegają ją o niebezpieczeństwie w pobliżu.

Super Ruchy

  • Luna Ring (踵月輪ルナ リング Runa Ringu) Mirko wykorzystuje swoją niesamowitą siłę nóg aby kopać wiele celów jednocześnie, wykonując w powietrzu koło zamachowe z wyciągniętymi nogami.
  • Luna Fall (月墜蹴ルナ フォール Runa Fōru) Mirko macha nogą w dół, gdy jest nad przeciwnikiem, wbija swój cel prosto w ziemię używając potężnego kopnięcia.
  • Luna Tijeras (月頭鋏ルナティヘラ Runa Tihera?) Mirko wspina się na głowę przeciwnika i chwyta ją mocno nogami, po czym skręca ciało, używa całej swojej nadludzkiej siły nóg, by oderwać głowę przeciwnika, a następnie wbić ją w grunt.
  • Luna Arc (踵半月輪ルナアーク Runa Āku) Mirko podnosi nogę i potężnie uderza przeciwnika wewnętrzną częścią stopy.

Statystyki

Siła
 
5/6 A+
Szybkość
 
5/6 A+
Technika
 
3/6 C
Inteligencja
 
3/6 C
Moc Odbicia
 
5/6 A
Statystyki z Ultra Analysis
v  e
Profesjonalni bohaterowie
Bohaterowie All MightAir JetBackdraftBest JeanistCementossCrimson RiotCrustDeath ArmsEctoplasmEdgeshotEndeavorEraserheadFat GumFourth KindGang OrcaGran TorinoGunheadHawksHound DogIngeniumKamui WoodsKesagirimanLunch-RushMandalayManualMidnightMirkoMt. LadyMr. BraveMr. PrincipalMs. JokeNativeTakeshitaTrzynastkaPixie-BobPower LoaderPresent MicRagdollRecovery GirlRock LockRyukyuSir NighteyeSnatchSnipeTigerUwabamiVlad KingWashYoroi MushaSelkie
Bohaterowie z filmów Godzillo
Pomocnicy Bubble GirlCentipederMickSiriusPomocnicy Gang Orci
Drużyny bohaterów Dzikie, dzikie kociaczkiDrużyna IdatenWater Horse
Nieoficjalne drużyny bohaterów Drużyna Nalotu na Kryjówkę
Powiązane artykuły KostiumPseudonimPomocnicyBiuro bohateraDarLiceum U.A.
Advertisement