Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Rumi Usagiyama ( (うさぎ) (やま) ルミ, Usagiyama Rumi) to zawodowa bohaterka numer 5.

Wygląd

Rumi ma atletyczną budowę z muskularnymi ramionami i nogami, jej wzrost jest nieco poniżej średniej wysokości. Rumi ma ciemną skórę, czerwone oczy lekko pochylone do środka, długie rzęsy i proste białe włosy sięgające jej talii. Na głowie ma parę długich białych króliczych uszu skierowanych do góry z lekkim wygięciem. Oprócz tego ma również biały okrągły ogon, co nadaje jej ogólny wygląd definitywnego podobieństwa do królika albinosa.

Jej kostium bohatera składa się z białego trykotu bez rękawów z ciemnofioletowym wykończeniem wokół ramion i talii, szerokiego żółtego półksiężyca na piersi i dwóch grubych metalowych płyt na brzuchu. Nosi fioletowe buty do ud, które podkreślają jej trykot, z większą ilością poszycia wokół pięt i palców, dzięki czemu jej stopy wyglądają jak u królika. Ma też na rękach parę grubych białych rękawiczek z długimi mankietami, z małymi trójkątnymi wypustkami wokół ich krawędzi.

Podczas nalotu na szpital Jaku General Hospital jej lewe przedramię zostało zmiażdżone przez High-End Nomu, a czubek prawego ucha został odcięty. W następstwie wojny ma teraz protezę lewego przedramienia.

Charakter

Rumi jest twarda i mówi, co myśli, nawet jeśli powoduje to konfrontację, szanuje tych, którzy robią to samo. Rumi wydaje się wierzyć, że bohaterowie, którzy dołączają do drużyn, są tchórzami, ponieważ mogą po prostu polegać na sile swoich kolegów z drużyny, a nie na własnej.

Osobowość Rumi

Rumi przyjmuje zagrażające życiu sytuacje z jasnym uśmiechem i nieustannie poszukuje kolejnego dużego zastrzyku adrenaliny, uśmiechając się w obliczu niebezpieczeństwa. Nie wycofuje się, nawet gdy jest obezwładniana przez silniejszych wrogów, twierdząc, że tylko się rozgrzewa. Rumi również wydaje się, że bez żalu zabiera każdy dzień swojego życia, przyznając, że zaryzykowałaby życie dla większego dobra.

podczas walki w Jaku General Hospital pokazała nam, że jest w stanie wytrzymać ekstremalny ból bez utraty koncentracji. Niechętnie patrzy na własne rany. Jest pragmatyczna i szybko myśli, ponieważ w walce wiąże swój krwioobieg własnymi gęstymi włosami, aby dalej walczyć bez ramienia.

Umiejętności

v  e
Profesjonalni bohaterowie
Bohaterowie All MightAir JetBackdraftBest JeanistCementossCrimson RiotCrustDeath ArmsEctoplasmEdgeshotEndeavorEraserheadFat GumFourth KindGang OrcaGran TorinoGunheadHawksHound DogIngeniumKamui WoodsKesagirimanLunch-RushMandalayManualMidnightMirkoMt. LadyMr. BraveMr. PrincipalMs. JokeNativeTakeshitaTrzynastkaPixie-BobPower LoaderPresent MicRagdollRecovery GirlRock LockRyukyuSir NighteyeSnatchSnipeTigerUwabamiVlad KingWashYoroi MushaSelkie
Bohaterowie z filmów Godzillo
Pomocnicy Bubble GirlCentipederMickSiriusPomocnicy Gang Orci
Drużyny bohaterów Dzikie, dzikie kociaczkiDrużyna IdatenWater Horse
Nieoficjalne drużyny bohaterów Drużyna Nalotu na Kryjówkę
Powiązane artykuły KostiumPseudonimPomocnicyBiuro bohateraDarLiceum U.A.