Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Izuku Midoriya i Tomura Shigaraki ( (みどり) () (いず) () () (がら) () (とむら) , Midoriya Izuku to Shigaraki Tomura) jest 305 rozdziałem mangi My Hero Academia autorstwa Koheia Horikoshiego.

Warte uwagi

  • Nana pyta Izuku, czy ten byłby w stanie zabić Tomurę Shigarakiego, gdyż nie jest już możliwe, by zawrócić złoczyńcę z jego ścieżki.
    • Okazało się, że właściwości antykradzieżowe One For All mogą zostać zastąpione przez kogoś z silnymi negatywnymi emocjami, ponieważ zjadają wolę potencjalnego spadkobiercy. Użytkownicy podejrzewają, że All For One przygotowywał nienawiść i ciało Tomury, aby unieważnić wolę One For All i ukraść to w ten sposób.
    • Podczas dyskusji Daigoro ujawnia imię szóstego spadkobiercy One For All, En, i to, że All For One dwukrotnie próbował ukraść im One For All.
    • Nana kontynuuje, mówiąc, że jeśli Tomura nie zostanie powstrzymany, szkody, które może wyrządzić, będą nieodwracalne.
  • Pomimo ostrzeżeń Izuku mówi, że chce spróbować uratować Tomurę. W przeciwieństwie do innych złoczyńców, z którymi wcześniej walczył, Izuku jest teraz świadomy przeszłości Tomury, co pozwala mu w pewnym sensie wczuć się w złoczyńcę. Izuku nawet czuł i postrzegał go jako „przestraszonego małego chłopca”, gdy świadomość Tomury zaatakowała One For All.
    • Stwierdza, że One For All nie jest mocą przeznaczoną do zabijania, nauczył się tego ubóstwiając All Mighta. Zdaje sobie sprawę, że dar miał zniszczyć zło i szanuje poprzednich użytkowników aleuważa, że w dzisiejszych czasach może go użyć do czegoś innego.
  • Nana i Pierwszy Użytkownik dziękują Izuku za trzymanie się swoich zasad, po czym Nana przeprasza za testowanie go.
  • Następnie Pierwszy Użytkownik prosi drugiego i trzeciego użytkownika One For All, aby odwrócili się i zaczęli współpracować z Izuku, aby pomóc chłopcu uwolnić jego pełny potencjał.

Postacie