Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Izuku Midoriya i Toshinori Yagi ( (みどり) () (いず) () () () (とし) (のり) , Midoriya Izuku to Yagi Toshinori) jest 304 rozdziałem mangi My Hero Academia autorstwa Koheia Horikoshiego.

Warte uwagi

  • Izuku pojawia się w świecie One For All, aby porozmawiać z poprzednikami.
    • Po raz pierwszy widać sylwetki drugiego i trzeciego użytkownika, chociaż ich twarze są nadal zakryte.
  • Pierwszy użytkownik ujawnia, że rozwój One For All umożliwił użytkownikom komunikowanie się ze sobą.
  • Okazało się, że czwarty użytkownik i oryginalny posiadacz Wykrywanie zagrożenia nazywa się Hikage Shinomori.
    • Posiadał One For All przez 18 lat.
    • Żył samotnie, ukrywając się przed All For One'm, aby trenować i pielęgnować moc dla następnego użytkownika.
    • Zmarł w wieku 40 lat z powodu „starości” (informacja, którą All Might wydrapał z notatnika) i ujawnia, że było to spowodowane złamaniem jego ciała przez One For All.
  • Użytkownicy zdają sobie sprawę, że One For All jest zbyt potężne dla kogoś, kto już posiada dar i taka osoba nie jest w stanie z nim poradzić. Osoby nieobdarzone takie jak All Might są w stanie używać tego daru znacznie dłużej i wykorzystać pełną siłę daru bez nadwyrężania ciała.
    • Ujawniają również pozostałości All Might w One For All, które dzieliły się z użytkownikami informacjami, których nauczył się prawdziwy All Might.
  • Użytkownicy twierdzą, że ze względu na częstotliwość pojawiania się nowych nieobdarzonych ludzi na świecie, Izuku może zostać ostatnim następcą One For All.
  • Nana Shimura pyta Izuku, czy może zabić Tomurę Shigarakiego.

Postacie