Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Niewłaściwy sposób gaszenia ognia, część 2 ( () () () (まつ) (こう) (へん) , Hi no Fushimatsu Zenpen) jest 302 rozdziałem mangi My Hero Academia autorstwa Koheia Horikoshiego.

Warte uwagi

  • Kiedy Shoto urodził się i zaczął wykazywać oznaki posiadania hybrydowego daru, Enji podjął decyzję o odizolowaniu syna od reszty rodzeństwa. Poprosił również Rei, aby uważnie obserwowała Toyę.
  • Gdy Shoto skończył pięć lat, Enji zaczął trenować go w odosobnieniu, podczas gdy jego bracia i siostra dorastali razem.
    • Toya widząc to zaczął być zazdrosny, że jego ojciec porzucił treningi z nim na rzecz Shoto. Zaczął też czuć się urazę wobec matki za posiadanie dzieci, ponieważ jego ojciec uważał je za nieudane kreacje.
  • Próbując odzyskać uwagę ojca, Toya zaczął trenować w górach, aby zwiększyć swoją siłę ognia i zaczął izolować się od swoich przyjaciół i innych członków rodziny. Rei próbuje mu powiedzieć, że nie musi zmuszać się do zostania bohaterem, ale ten odpowiada, wspominając o jej małżeństwie dla daru.
    • Podczas treningu Toya dowiaduje się, że stan emocjonalny może wpływać na intensywność jego płomieni. Jego stan fizyczny również się zmienił, stał się znacznie wyższy. Jego ogień wkrótce zmienił się z czerwonego na niebieski.
  • W wyniku zmiany jego siły ognia oparzenia Toyi stały się znacznie bardziej intensywne i zaczęły pokrywać całe części jego ciała. Enji wyładowuje swój gniew na Rei z frustracji za to, że nie pilnowała zachowania Toyi, Shoto krzyczy na swojego tatę za zranienie swojej mamy, a Natsuo i Fuyumi w milczeniu kulą się ze strachu.
  • Po tym incydencie Toya biegnie w góry i zaczyna płakać. W końcu jego płomienie zapalają się tak intensywnie, że pochłaniają jego ciało i podpalają otaczający las, rozpoczynając wydarzenie, które spowodowało domniemaną śmierć chłopca. Obecnie Rei pyta męża, dlaczego nie ścigał Toyi. Enji mówi, że w tamtym czasie nie wiedział, jak mu odpowiedzieć, a Rei powiedziała, że czuła to samo.
  • Po zniknięciu Toyi, Enji włożył całą swoją energię w Shoto, aby uratować swoją „pracę”, co spowodowało pogorszenie jego zachowania. Podczas gdy Enji był źródłem problemów swojej rodziny, reszta rodziny przyznaje, że odegrali rolę w przeobrażeniu się Toyi w złoczyńcę. Rei, za jej pogarszający się stan psychiczny, Fuyumi, za to, że była zbyt przestraszona, by interweniować, i Natsuo, za to, że nie był bardziej szczery wobec swojego taty na temat jego zachowania.
  • Rei mówi, że ona i jej rodzina muszą wziąć odpowiedzialność za to co ma nadejść i mówi, że jej mąż musi być tym, który zmierzy się z Dabim, ponieważ Shoto walczył z bratem i przegrał. Mówi również, że dzięki Shoto ich rodzina może się zmienić.
  • Przed opuszczeniem szpitala Hawks i Best Jeanist przysłuchiwali się rozmowie rodziny Todoroki.

Postacie