Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Like Those Tragic Tales ( (ほう) () (つら) いヤツ, Hōga no Tsurai Yatsu) jest 299 rozdziałem mangi My Hero Academia autorstwa Koheia Horikoshiego.

Warte uwagi

  • Zostają ujawnione szczegóły dotyczące przeszłości Hawksa.
    • Rodzina Keigo wcześniej żyła w skrajnej nędzy. Z desperacji jego ojciec zabił kogoś podczas napadu. Jego żona ukrywała go, gdy został zbiegiem, a w tym czasie Keigo urodził się, chociaż jego rodzicie tego nie planowali.
    • Z powodu stresu związanego z sytuacją matka Keigo całkowicie stoczyła się psychicznie. Jego ojciec zaczął intensywnie pić i często werbalnie i fizycznie znęcał się nad synem i żoną ze strachu i złości. Aby odwrócić uwagę, Keigo zwrócił się ku idei bohaterów i szczególnie polubił Endeavoura dzięki lalce, którą dostał w prezencie od matki.
    • Podczas próby ucieczki ojciec Keigo został złapany przez Endeavoura. Obawiając się oskarżenia o ukrywanie zbiegów, dwaj pozostali członkowie rodziny zdecydowali się uciec z domu. Bez źródła dochodu i w fatalnym stanie psychicznym oboje utknęli w miejscu.
    • Keigo w końcu zwrócił uwagę Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, kiedy uratował grupę ludzi przed samochodem. Zaoferowali wsparcie dla Keigo i jego matki w zamian za ewentualne szkolenie Keigo, aby ten mógł zostać bohaterem. Całkowicie wymazali też powiązanie z nazwiskiem jego ojca.
  • Obecnie Best Jeanist odwozi Hawksa do swojego domu, gdyż został właśnie wypisany ze szpitala.
    • Okazuje się, że próba zamachu Hawksa na Best Jeanista została sfabrykowana. Hawks umieścił Best Jeanist w stanie przypominającym śpiączkę podobnym do Nomu, aby jeszcze bardziej zdobyć zaufanie Ligi Złoczyńców. Podczas wojny Hawks ożywił Best Jeanista w odpowiednim momencie, aby ten wsparł bohaterów.
    • Podczas jazdy Best Jeanist zatrzymuje gang Glutton God. W tym czasie policja była zajęta zbiegłymi skazańcami, a większość lokalnych bohaterów przestała działać z powodu ostrej reakcji publicznej. Best Jeanist postanawia umieścić w mieście swoich pomocników, aby to zrekompensować.
  • Hawks i Best Jeanist przybywają do mieszkania Keigo i odkrywają, że posiadłość została splądrowana. Notatka pozostawiona przez matkę Hawksa wyjaśnia, że do domu wdarli się złoczyńcy wysłani przez Dabiego. Zastraszyli matkę Keigo i kazali jej opowiedzieć o historii ich rodziny. W dalszej części informuje, że opuszcza dom, by nie sprawiać więcej kłopotów synowi i na końcu go przeprasza.
  • Wraz z wydarzeniami wojny, zniknięciem ostatniego członka rodziny i zamknięciem Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, Hawks stwierdza, że w końcu czuje się wolny.
  • Beast Jeanist pyta Hawksa, co ten zamierza zrobić. Hawks decyduje się ujawnić swoje pochodzenie i stwierdza, że Endeavour miałby przez to kłopoty.

Postacie