CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Jego początek (始まりの, Hajimarino) to osiemdziesiąty ósmy odcinek My Hero Academia, a zarazem dwudziesty piąty odcinek 4 sezonu.

Streszczenie

Fuyumi i Natsuo odwiedzają swoją mamę w szpitalu Fujiya by sprawdzić czy wszystko z nią w porządku i dać jej ubrania na chłodniejsze dni. Rei cieszy się że może zobaczyć swoje dzieci a Fuyumi skarży się że chłopak nie wraca do domu od pójścia na studia i znalazł sobie dziewczynę. Chłopak odpowiada że utrzymuje z nimi kontakt po czym komplementuje wygląd Rei aby zejść z tematu. Kobieta mówi że Shoto regularnie do niej pisze listy w których pisze o swoim życiu w szkole i przyjaciołach.

Nagle Natsuo mówi że "on" wczoraj oficjalnie został bohaterem numer jeden. Jego siostra karci go za poruszenie tematu ponieważ nie chce rozmawiać o tej sprawie jednak Rei pozwala mu kontynuować. Białowłosy mówi że świat kompletnie nie wie jak Enji traktował swoją rodzinę, dodaje że ojciec jest dla niego zupełnie obcy jednak nie może mu wybaczyć znęcania się nad nią i Shoto. Nie może znieść tego że zachowuje się tak jakby nic się nie stało i że mimo dziesięciu lat nadal nie przyszedł przeprosić Rei. Zupełnie tak jakby chciał zostawić swoją przeszłość i krewnych za sobą.

Jednak kobieta mówi mu że się myli, a Natsuo pyta się dlaczego go broni. Rei mówi że ich ojciec odwiedzał ich wiele razy co zaskoczyło Fuyumi. Mówi że za każdym razem przynosi kwiaty które lubi, czego dowiedział się nie długo po ich pierwszym spotkaniu. Jednak nadal nie spotkali się twarzą w twarz, ponieważ nadal się go boi, a lekarze również stwierdzili, że to nie jest dobry pomysł. Mimo wszystko Rei wierzy, że próbuje stawić czoła swojej przeszłości i rodzinie.

Tymczasem Endeavor przygotowuje się do zmierzenia z Hood'em w powietrzu. Hawks jest zaskoczony że on też potrafi latać jednak Enji poprawia go że po prostu zapobiega spadaniu. Ich krótka rozmowa zostaje przerwana gdy Nomu się regeneruje i drwi z Endeavora. Bohater wraca myślami do nomu którego wcześniej spotkał, uświadamia sobie że są różnice między typami nomu a czarne mają zdolności regeneracji. Myśli że ten nomu jest wyjątkowy nawet spośród tych czarnych, ponieważ potrafi mówić. Dodaje że złapie go żywcem i zmusi do gadania.

Rozgrzewa swoje palce by zaatakować nomu lśniącą pięścią - Hell spider jednak nomu udaje się uniknąć ataku i chwycić Endeavora po czym rzucić nim w budynek aby znalazł się po jego drugiej stronie. Bohater wypuszcza wielki rozbłysk ognia przez co przypale ramię stworzenia które się szybko regeneruje. W myślach przyznaje że nomu przewyższa go szybkością jak i mocą.

Szczyt budynku został uszkodzony podczas walki i zaczyna odpadać, jednak Hawks szybko reaguje i zaczyna ewakuować ludzi dzięki swojemu daru - Potężne Skrzydła. Ewakuuje ludzi z zagrożonej części budynki i umieszcza ich w bezpieczne miejsce by jak najszybciej pomóc Endeavor'owi.

Endeavor atakuje znowu lśniącą pięścią jednak tym razem atak jest mocniejszy. Uderza w Hooda wieloma strumieniami ognia, które nie tylko rozcinają Nomu na kawałki, ale także zamieniają zapadającą się górną połowę budynku w gruz. Mimo wszystko Nomu nie ulega zniszczeniu, a część ciała, w której znajduje się głowa, udaje się oddalić, aby rozpocząć regenerację.

Hawks używa swoich piór do przetrzymania części gruzu skarżąc się przy tym Enjiemu że zbyt brutalnie przeciął budynek. On za to mówi mu by przestał narzekać i pomógł w walce. Hawks odpowiada że stracił za dużo piór i ciężko mu jest teraz latać. Nomu nadal się regeneruje, ale dwójka innych bohaterów przyszła by pomóc Endeavor'owi. Zirytowane ich integracją nomu wypuszcza na ulice miasta kilku pomniejszych Nomu, aby się nimi zaopiekowali.

Endeavor zaczyna się martwić sytuacją, nomu wykazało że posiada kolejny dar, a dodatkowo jego ciało zaczyna się przegrzewać. Podczas gdy stworzenie ponownie się regeneruje Endeavor analizuje syutacje. Zdaje sobie sprawę że Nomu chce walczyć z najsilniejszym przeciwnikiem, w tym przypadku z nim. Doszedł do wniosku że nomu myśli wystarczająco racjonalnie, aby rozproszyć posiłki, aby nikt nie mógł ingerować w ich walkę.

Para białych Nomu rzuca się na cywilów w okolicy, ale Hawks używa długich piór jako ostrzy i przecina Nomu, ratując cywilów, których natychmiast odpędza za pomocą swoich najmniejszych piór. Mówi wszystkim, aby kontynuowali ewakuację, mówi że nie jest zbyt dobry w walce z przeciwnikiem który opiera się na sile.

W powietrzu Hood pyta czy skończył już strzelać płomieniami, po czym domyśla się że już nie może. Endeavor niechętnie akceptuje intuicję Nomu dotyczącą głównej wady jego Pięści Błyskawicy: technika kompresuje i zawiera płomienie w ekstremalnie wysokich temperaturach i uwalnia je jednym ostatecznym ruchem. Jeśli używa go lekkomyślnie, jego ciało się przegrzewa, a funkcje organizmu ulegają pogorszeniu. Ale Endeavour wie też, że nie może powstrzymać się przed tym niesamowicie silnym potworem. Enji założył rodzinę ze względu na wadę swojego daru.

Nomu ponownie atakuje swoimi ramionami. Endeavour robi uniki i ładuje swoje płomienie w pojedynczy jasny promień ciepła. Bohater atakuje swoim ostatecznym ruchem - Prominence Burn, spalając ciało Nomu na popiół.

Jednak za późno sobie zdał sprawę że nomu nie został jeszcze pokonany, stworzenie oderwało sobie głowę by uniknąć całkowitego spalenia. Regenerując się nomu atakuje elastycznymi ostrzami kości które trafiają w jego lewe oko.

Wszyscy są przerażeni widząc Endeavoura pokonanego przez nomu. W taksówce Fuyumi i Natsuo patrzą z przerażeniem jak ich ojciec zostaje pokonany. Uczniowie klasy 1-A w liceum U.A także oglądają bitwę. Shoto patrzy, jak jego tata zostaje pokonany w telewizji na żywo i zaciska zęby z frustracji, że jego ojciec przegrywa, pamiętając, że jego ojciec obiecał zostać największym bohaterem z nich wszystkich. Toshinori chwyta się za ranę na brzuchu i także martwi się o Endeavoura.

Na polu walki Hood stoi nad pokonanym bohaterem mówiąc że ta walka była nudna i zastanawiając się czy nie ma silniejszych bohaterów. Lecący helikopter informuje o bitwie, niektórzy bohaterowie walczą z kolejnymi nomu i ewakuują cywilów. Podczas gdy nowy bohater numer jeden, Endeavour, leży na ziemi po dotkliwym pobiciu przez wiodącego Nomu, a ogólna scena jest podobna do tej w Kamino trzy miesiące temu.

Nagle ledwo przytomny bohater skacze na nomu i rozpoczyna kolejny atak ogniem na niego. Nomu jednak robi unik i mówi, że Endeavour był zbyt wolny, łapie go i przerzuca przez kilka budynków. Po pozbyciu się Endeavoura Hood domaga się silniejszego przeciwnika.

Rodzeństwo obserwuje jak Endeavour próbuje wstać kaszląc przy tym krwią. Natsuo nie rozumie dlaczego ich ojciec nadal walczy a nie czeka na wsparcie, przecież wie że nie może być jak All Migth. Fuyumi mówi że ich ojciec zawsze był strasznie uparty i że nigdy by się nie poddał.

Wokół obywateli rozprzestrzenia się panika którzy desperacko próbują uciec, przepychając się i popychając w panice, by uciec, podczas gdy siły bezpieczeństwa i różni bohaterowie bezskutecznie próbują ich uspokoić. Panika wzrasta, gdy zbliża się do nich Hood. Gdy w wiadomościach widać histerię cywilów, reporterka ubolewa, że ​​to wszystko jest wynikiem braku symbolu.

W U.A. Shota wbiega do akademika i znajduje tam Shoto który już ogląda bitwę wraz z innym uczniami klasy 1-A. Jest zaskoczony że jego ojciec tak szybko przegrywa bitwę. Nagle słyszą że ktoś w telewizji krzyczy na kamerzystę, żeby nie oceniał tego człowieka. Jego przyjaciele chcą go powstrzymać jednak on dalej krzyczy że jego płomienie jeszcze nie zgasły i każe widzom patrzeć na to jak Endeavour ryzykuje dla nich życie.

Hood kieruje się w stronę obszaru ewakuacji a Endeavour pędzi w powietrzu za nim. Zaskoczony pyta czy on też ma zdolności regeneracji, bohater mówi tylko żeby nie porównywał go do siebie, po czym przypomina sobie że jego ciało jest na granicy wytrzymania. Hood atakuje go, dźgając jego ciało, ale Bohater Ognia mówi, że jest wdzięczny, ponieważ ból, który zadał mu Hood, powstrzymuje go przed utratą przytomności. Bohater zdaje sobie sprawę że schwytanie nomu jest niemożliwe więc postanawia go wyeliminować niszcząc mu głowę którą zawsze stara się bronić.

Hawks wkracza z pomocą, zaskakując Nomu, który próbuje się go pozbyć. Bohater Numer pamięta, jak Endeavour był jedynym bohaterem, który próbował prześcignąć All Mighta. Nomu ponownie atakuje Hawksa, udaje mu się go uderzyć, ale najpierw udało mu się wysłać kilka swoich piór, aby zwiększyć prędkość Endeavoura, które łapią jego płomienie i płoną, sprawiając, że wygląda, jakby miał płonące skrzydła, i popychają go do ostatecznego starcia.

Z pomocą piór Hawksa Endeavourowi udaje się przebić zęby Hooda, ognistą pięścią i próbuje spalić go od środka. Jednak Hood wciąż jest w stanie zregenerować wszystkie szkody, które powoduje Endeavour. Hawks jest zaniepokojony, ponieważ jego pióra są prawie spalone, a Nomu wydaje się opierać płomieniom Endeavoura, ale Bohater Numer 1 wzywa go, aby użył tego, co mu zostało, by zepchnąć jego i Hooda w niebo, podczas gdy on trzyma się mocno ciało potwora. Hawks wykonuje rozkaz Endeavoura.

Bitwa tworzy potężny podmuch wiatru, który uderza w ludność cywilną. Reporterka nerwowo opisuje, jak Endeavour wciąż walczy, nawet po wszystkich swoich zmaganiach. Dzieci Enjiego oglądają walkę a Shoto bardziej wierzy w sukces Endeavoura, myśli o słowach Hiroshiego w wiadomościach, zaciska pięść swojej ognistej strony płomieniami, które po nim odziedziczył.

Hawks mówi Endeavourowi że jego pióra są już praktycznie popiołem i nic więcej nie może zrobić, ale bohater mówi że to wystarczy. Z ostatnim wybuchem Endeavour wystrzeliwuje siebie i nomu w niebo. Hawks rozumie, co zamierza zrobić. Endeavour zamyśla się, unosząc Hooda w powietrze. Następnie zwraca się do Nomu, który przypomina mu o sobie z przeszłości, a może odległej przyszłości, ale nadszedł czas, aby spłonął i spoczął.

Po przypomnieniu sobie jak bardzo nienawidził tego szkolnego motta Endeavour używa swojego specjalnego ataku Plus Ultra - Promienice Burn by wyjść poza swoje granice swoich mocy i wypalić nomu. Wszyscy, świadkowie i widzowie, z napięciem obserwują intensywną kulę ognia, aż Endeavour i nomu spadają na ziemię z ognistym uderzeniem. Kiedy płomienie i dym się rozpraszają, Nomu zostaje dokładnie spalony, a Endeavour wstaje z jedną ręką uniesioną wysoko, przyjmując zwycięską pozę.

Cywile z radością reagują na wygraną Endeavoura. Hitoshi krzyczy że on stoi z pięścią w górze, to jest znak jego początku. Toshinori który oglądał walkę opada na kanapę i wpatruje się w telewizor z niedowierzaniem. A Shoto otoczony przez przyjaciół i wychowawcę kuca z odczuciem ulgi. Izuku odwraca swój wzrok w stronę telewizora po czym mówi w myślach że pomimo przejścia All Migtha na emeryture bochaterowie muszą dalej iść naprzód.

W scenie po napisach Izuku śpi w łóżku w swoim sportowym mundurze. Ma sen w którym widzi poprzedników One For All, a także wspomnienie człowieka, który byłby znany jako All For One, w obliczu swojego młodszego brata, pierwszego użytkownika, i stworzenia One For All. Midoryia wyciąga do niego rękę. Pierwszy użytkownik podchodzi do niego uznając go za dziewiątego użytkownika One For All, po czym łapie go za rękę.

Izuku nagle się budzi widząc że aktywował One For All gdy spał i uszkodził szybę w pokoju.

Postacie

Dary

Miejsca

Advertisement