CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Neito Monoma (物間寧人, Monoma Neito) jest uczniem klasy 1-B w Liceum U.A..

Wygląd

Neito ma krótkie, blond włosy z grzywką na prawą stronę i szare oczy z białymi źrenicami.

Jego kostium składa się ze smokingu z kilkoma zegarkami kieszonkowymi. Ma także krawat w kropki.

Osobowość

Neito jest spokojny, ułożony i inteligentny. Z klasy 1-B to właśnie on jest najbardziej wrogo nastawiony do klasy 1-A. Oprócz tego, jest też bardzo sarkastyczny i głośny. Wydaje się być także zazdrosny o popularność klasy A; przykładowo, gdy tylko usłyszy, że coś im się nie udało, wyśmiewa ich i pyta jak to możliwe, że taka wspaniałomyślna klasa zawiodła.

Monoma zdaje się mieć kompleks niższości; wykorzysta każdą możliwą szansę, by wyśmiać, sprowokować czy przewyższyć kogokolwiek z klasy 1-A. Został okrzyknięty osobą niestabilną psychicznie przez resztę uczniów, chociaż to bardziej żart.

Pomimo swojej nadmiernej pewności siebie, odetchnął z ulgą, gdy nie musiał walczyć przeciwko klasie A podczas egzaminu na tymczasową licencję bohaterską.

Historia

Neito zawsze chciał być bohaterem, odkąd był dzieckiem. Jednak ze względu na naturę jego daru ludzie ciągle mu powtarzali, że nie jest to możliwe, ponieważ nie może nic zrobić bez pomocy innych, przez co był przez to wyśmiewany. Chociaż nie powstrzymało go to od dążenia do bycia bohaterem, rozumiał, że aby osiągnąć swój cel, musi uciekać się do niebohaterskich zachowań i taktyk.

Umiejętności

Neito może nie posiadać zdolności do walki w zwarciu, ale nadrabia to biegłą obsługą swojego daru. Dzięki skopiowanemu darowi Neito ma zasadniczo te same zalety i wady, co pierwotny użytkownik daru, od którego skopiował. Ponadto jego zdolność do przełączania się między daru sprawia, że jest bardziej wszechstronnym i nieprzewidywalnym przeciwnikiem, z którym można walczyć w bitwach grupowych, w których ma więcej okazji do kopiowania różnych darów, czy to od przyjaciela, czy wroga.

Dar

Kopia (コピー, Kopī) podczas kontaktu z innym posiadaczem zdolności, jest w stanie skopiować jego dar i dowolnie go używać, jednak tylko przez okres pięciu minut.

Ciekawostki

  • Jego imię pochodzi od:
    • "物真似" (monomane) co oznacza "mimikra"
    • Dodatkowo, "物間" (monoma) znaczy "pośród rzeczy"
    • "寧" (nei) znaczy "pokojowy", "spokój"
    • "人" (hito) znaczy "osoba".
  • Neito lubi kuchnię francuską i francusko-belgijskie komiksy.
  • Neito jest wzorowany na prawdziwiej osobie, znanej Hirokoshiemu.
Advertisement