Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Mimicry (擬態, Gitai) jest darem używanym przez Joi Irinaka.

Opis

Mimikra pozwala użytkownikowi na przeniesienie własnego ciała i umysłu na stałe obiekty i manipulowanie nimi tak, jakby obiekt był jego prawdziwym ciałem.

Słabości

W normalnych okolicznościach rozmiar przedmiotu, na którym można użyć daru, jest nie większy niż średniej wielkości lodówka. Jednak kiedy dar zostaje wzmocniony przez specjalny narkotyk, Joi jest w stanie manipulować całymi lokalizacjami.

Jednak zanurzony w obiekcie Irinaka nie jest w stanie w pełni dostrzec swojego otoczenia, co zmusza go do ujawnienia konkretnych części ciała na zewnątrz obiektu, aby mógł dokładniej monitorować wydarzenia lub wchodzić w interakcje z innymi. To czyni go potencjalnym celem, który może zostać zaatakowany przez wrogów.

Użycie

Joi głównie używa swojego daru, aby zamieszkać w małym, czarnym płaszczu, którego używa do poruszania się i interakcji z innymi. W razie potrzeby jest również w stanie użyć poszczególnych części swojego ciała z zamieszkałego obiektu.

Pod wpływem specjalnego narkotyku, Joi manipulował podziemiami bazy Shie Hassakai, aby uniemożliwić zespołowi rajdowemu Sir Nighteye'a dalsze postępy. Zrobił to, wykręcając korytarze, tworząc ściany i wrzucając ludzi do izolowanych pokoi, a wszystko to jednocześnie przeprowadzając własne ataki, a ponieważ był ukryty w betonie, dar Shota Aizawy nie mogł zostać użyty do powstrzymania go.

Obecni członkowie Ligi Złoczyńców byli jednak w stanie wykorzystać temperament Joi, aby zmusić go do desperacji, która przypadkowo ukazała jego pozycję, co doprowadziło do jego porażki.