Advertisement

Miłość (愛あい, Ai) to Dar używany La Bravę.

Opis

Wymawiając słowo „Love”, La Brava może na krótki okres zwiększyć siłę osoby, którą kocha najbardziej. Im głębsza jest jej miłość do danej osoby, tym więcej mocy jest w stanie jej zagwarantować. Kiedy moc La Bravy jest aktywna podczas krytycznej sytuacji, moc osoby, która jest pod wpływem działania Daru, jest zwiększona dwunastokrotnie.[1]

La Brava i Gentle Criminal odnoszą się do Love jako „Lover Mode”. Kiedy Lover Mode jest aktywne, z użytkownika wydobywa się mgła.

Minusem Love jest to, że może być użyte raz dziennie.[2]

Użycie

Miłość aktywuje się, gdy Manami wyznaje swoją miłość temu, kogo kocha najbardziej. W jej przypadku jest to Gentle Criminal.

Ze względu na limit użytkowania oferowany przez Love, zarówno Manami, jak i Danjuro uważają ją za kartę atutową, która musi być strategicznie używana w ostateczności.

Specjalny ruch

Lover Mode (ラバーモード Rabā Mōdo): Kiedy Manami wyznaje swoją miłość do Danjuro, przez ograniczony czas otrzymuje wzrost mocy. Ponieważ jej miłość do niego jest niezwykle intensywna, przyznane wzmocnienie jest niezwykle silne. Manami i Danjuro użyli tej umiejętności kilka razy jako ostatnia deska ratunku do ucieczki.

Odniesienia

  1. Manga Boku no Hero Academia; Rozdział 178, strony 14-15
  2. Manga Boku no Hero Academia; Rozdział 180, strona 11