CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Manami Aiba (相あい場ば愛まな美み, Aiba Manami), znana również jako La Brava (ラブラバ, Raburaba), jest złoczyńcą i partnerką Gentle Criminala.

Wygląd

Osobowość

Manami jest wierną fanką i wielbicielką Danjuro, nagrywa jego działania, aby następnie opublikować je w internecie, postępując zgodnie z instrukcjami Danjuro, aby w razie potrzeby przerwać transmisję. Pomimo wiedzy o jego sile i umiejętnościach, Manami martwi się, jeśli Danjuro może znaleźć się w potencjalnym niebezpieczeństwie. Manami jest zakochana w Danjuro, o czym świadczy jej dar Miłość.

Historia

Na pierwszym roku w gimnazjum Manami napisała długi list miłosny do kolegi ze szkoły ale ten ją wyśmiewał ją i myślał o niej jako o prześladowcy. Doprowadziło to Manami do braku wiary w cokolwiek i depresji. Dopiero kiedy natknęła się na jeden z filmów Gentle Criminala, udało jej się zebrać i uznała Gentle za swoje światło. Gentle był tym, który wpadła na jej pseudonim La Brava.

Fabuła

Dar i umiejętności

Walki

Szkolny Festiwal U.A.

Ciekawostki

Odniesienia

Nawigacja

Advertisement