CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Koku Hanabata ( (はな) (ばた) (こう) (くう) , Hanabata Kōkū), znany również pod pseudonimem Trumpet (トランペット, Toranpetto), jest liderem Partii Serc i Umysłu, który był potajemnie czołowym członkiem nowoczesnej Armii Wyzwolenia Supermocy. Jest jednym z głównych antagonistów wątku Armia Wyzwolenia Supermocy.

Później został jednym z dziewięciu poruczników Paranormalnego Frontu Wyzwolenia, organizacji utworzonej z pozostałości Ligii i Armii Wyzwolenia Supermocy.

Wygląd

Koku to mężczyzna o dość długich, ciemnych włosach, które nosi zaczesane do tyłu, z pojedynczym pasmem zwisającym na jego twarzy, cienkimi brwiami i małym wąsikiem. Ma kanciasty nos i małe, kobiece oczy z bladymi tęczówkami.

Nosi zwykły garnitur, składający się z białej koszuli, czarnego krawata i czarnej marynarki.

Osobowość

Koku przedstawia się jako spokojny i zrównoważony człowiek, ponieważ nie był poruszony śmiercią Curious, a zamiast tego wykazał się swoją inteligencją i manipulacją, wykorzystując jej śmierć i swój Dar, aby dalej motywować i wzmacniać swoich towarzyszy, pokazując swoje umiejętności jako godnego przywódcy i dowódcy wojskowego. Okazał się również arogancki, co widać, gdy Spinner porównał się z armią Meta Wyzwolenia i stwierdził, że są tacy sami, denerwując go przez insynuuowanie, że Spinner jest mu równy.

Podobnie jak inni dowódcy Armii, wydaje się być bardzo lojalny i oddany Re-Destro, jak widać, gdy Gigantomachia pojawia się w Deice, natychmiast przekierował swoich wojowników w kierunku lokalizacji wielkiego dowódcy, mając nadzieję, że mu pomoże. Nawet kiedy powstał Paranormalny Front Wyzwolenia, kiedy zaakceptował Tomurę Shigarakiego jako swojego przywódcę, stało się tak, ponieważ Re-Destro mu to powiedział. Kiedy formowano oddziały, ani Koku, ani Rikiya nie byli w żadnym z nich.

Umiejętności

Władza polityczna: Będąc politykiem, Koku ma pewien wpływ na japoński rząd i społeczeństwo. Ponieważ jest liderem własnej partii politycznej, ma również nad nią pełną władzę.

Umiejętność przywódcza: Koku jest jednym z najwyższych dowódców nowej Armii Wyzwolenia, siły militarnej liczącej ponad 100 000 członków.

Charyzma: Zauważono, że Koku posiada niesamowity poziom charyzmy. Był w stanie podnieść na duchu członków Armii Wyzwolenia i przekonać ich do kontynuowania walki, nawet po negatywnych wydarzeniach, takich jak śmierć Curious i pojawienie się tysięcy klonów Twice'a.

Meta Zdolność

Podżeganie (煽 せ ん 動 ど う Sendō?): Meta Zdolność Koku nakłada na jego głos impuls elektromagnetyczny. Jeśli ktoś, kto uważa Koku za godnego przywódcę, usłyszy jego głos, jego stan fizyczny i psychiczny ulegnie znacznej poprawie. Im głośniejszy głos Koku, tym skuteczniejsza staje się jego Meta Zdolność. Używanie tej mocy do wzmacniania kogoś odbija się na ciele odbiorcy.

Ekwipunek

Sevens Loud: Koku używa hełmu wyprodukowanego przez Detnerat z siedmioma wbudowanymi wzmacniaczami, aby zwiększyć zasięg i głośność swojej Meta Zdolnośći. Kask jest zwykle ukryty jako para opasek na rękę.

Advertisement