Advertisement

Izuku Midoriya kontra Hitoshi Shinso to walka otwierająca ostatni etap Festiwalu Sportowego. Koncentruje się na Izuku Midoriyi i Hitoshim Shinso.

Prolog

Gdy Midoriya był w korytarzu (gdzie próbował się uspokoić) All Might podszedł do niego i zapytał się, czy zrozumiał swój Dar. Deku zaprzeczył mówiąc, że One For All wciąż wydaje mu się niestabilne w jego rękach. Zadręczał się, że osiąga ledwie cząstkę swojej prawdziwej mocy. All Might uderzył go w głowę poprawiając go, żeby powiedział, że da z siebie wszystko, a nie gadać od rzeczy. Pocieszył go, po chwili Midoriya udał się na arenę, gdzie został rozpoczęty pojedynek pomiędzy Hitoshimą Shinzo a Izuku Midoriyą.

Walka

Uśmiech Hitoshiego

Walkę rozpoczął Hitoshi Shinso, który wbrew pozorom, nie ruszył na Izuku. Shinso zaczął obrażać Ojiro, co niezbyt się spodobało Midoriyi, który zaszarżował na swojego oponenta z krzykiem. Izuku znieruchomiał, a Shinso się uśmiechnął - Brainwashing (pranie mózgu) zostało aktywowane. Hitoshi rozkazał Deku wyjść poza linię.

Wizja Deku-poprzedni użytkownicy One for All

Midoriya szedł powoli, a gdy był przed linią, zaczął dostrzegać sylwetki nieznanych mu osób. One For All zostało aktywowane łamiąc Deku przy tym dwa palce, ale obudziło go to z mocy przeciwnika. Izuku zaczął dyszeć. Sekundę później się odwrócił i zaczął biegnąć w stronę przeciwnika.

Izuku przerzuca Hitoshiego-ostatni akt pojedynku

Shinso próbował go nakłonić, aby Deku mu odpowiedział(pozwoliło by mu to na aktywację daru Pranie Mózgu), ale bezskutecznie. Izuku próbował przepchnąć rywala za linię, jednak w odpowiedzi dostał prawym sierpowym. Nie zważając na to, parł dalej. Hitoshi, próbując się bronić, atakuje złamane palce Midoriyi (patrz wcześniej). Teraz to role się odwróciły i to Shinso próbował go wypchnąć, ale Izuku przerzucił go za siebie. Hitoshi wylądował poza linią, co oznaczało, że Midoriya wygrał!!!

Następstwa

"Nie przegraj w głupi sposób"

Shinso. po przegranej bitwie i mocnym upadku wstał i otworzył oczy, był zły.... przegrał mimo tak dobrej techniki! Chwilę później, gdy obaj stali naprzeciw siebie, Deku przypomniał sobie słowa przeciwnika i opuścił głowę. Próbował się go zapytać, czemu chce zostać bohaterem, ale Shinso rzekł, że każdy ma swój cel i odszedł. Przed wejściem do korytarza, koledzy z klasy pogratulowali Shinso i nazwali go "dumą klasową". Pokazali mu palcem, żeby spojrzał, jak zawodowi bohaterowie cenią sobie jego dar. Hitoshi rzekł do Izuku, że w zależności od wyniku rozważają przyjęcie do klasy 1-A, więc niech zapamięta, że się nie podda. Na koniec złożył przysięgę, że zostanie lepszym bohaterem niż wszyscy. Shinso rzekł na odchodne, żeby Deku nie przegrał w głupi.