Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Inasa Yoarashi ( () (あらし) イナサ, Yoarashi Inasa) to uczeń pierwszego roku w Liceum Shiketsu.

Charakterystyka

Wygląd

Inasa jest bardzo wysokim i dobrze zbudowanym młodym mężczyzną o ciemnobrązowych włosach i czarnych oczach.

Kostium bohatera Inasy składa się z grubego brązowego kostiumu przypinanego żółtymi guzikami. Kołnierz jest ozdobiony futrem i zawiera pelerynę, która przewraca się na plecy Inasy. Jego prawe ramię odsłania się obcisłym niebieskim rękawem, a jego lewe ramię pokryte jest brązowym materiałem. Ma również kilka pasów opalających się wokół talii i ma na lewej dłoni dużą brązową rękawicę.

Na torsie Inasy znajduje się kilka rur, które mają na celu wydalenie energii wiatru. Jego kolana i lewe ramiona ozdobione są maskami gazowymi. Ubiera swój kostium w pasujące brązowe buty i jednolitą czapkę Shiketsu.

Osobowość

Hit or miss? I guess they never miss, huh? You got a boyfriend, I bet he doesn't kiss ya. MŁAA

Inasa jest energicznym i entuzjastycznym młodzieńcem, który wyraża się z wigorem. Jest bardzo głośny, dziwnie uprzejmy i ceni sobie namiętność. Inasa uważa, że wszyscy bohaterowie mają "gorące duchy", które pozwalają im motywować i pomagać innym. Nie pochwala bohaterów, którzy nie ucieleśniają ducha namiętności, dlatego ma negatywne uczucia wobec Endeavor i jego syna.

Historia

Kiedy był młody, Inasa podziwiał Bohatera Endeavora, ponieważ symbolizował on wiarę, że wszyscy bohaterowie mają "gorące duchy". Młody Inasa próbował zdobyć autograf Endeavora, ale Endeavour odmówił Inasie i powiedział mu, żeby nie stawał mu na drodze. Inasa poczuł się zdradzony przez niebohaterskie zachowanie Endeavora, a jego podziw dla Endeavora powoli zmienił się w nienawiść.

Inasa brał udział w egzaminie wstępnym w Liceum U.A. w tym samym roku co Izuku Midoriya. Podczas egzaminu, który składał się z maratonu, Inasa zauważył Shoto Todorokiego i zainteresował się nim po obejrzeniu jego wielkiego użycia lodu; chociaż Inasa miał złe przeczucie płynące od Shoto, czuł się spokojny, że gdy tylko staną się kolegami z klasy, oczy Shoto nie będą mu przeszkadzać. Inasa i Shoto dotarli do bramki, ale Inasa pierwszy przeszedł przez bramkę, dzięki czemu był pierwszym, który przekroczył linię mety, a Shoto był drugi.

Po maratonie Inasa zbliżył się do Shoto i pochwalił go. Jednak Shoto go odrzucił, podobnie jak jego ojciec, i powiedział mu, że jest uciążliwy, co zszokowało Inasę. Inasa otrzymał najwyższy wynik i zdał. Jednak odmówił uczęszczania do U.A.. Zamiast tego Inasa zapisał się do Liceum Shiketsu.