CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Hikage Shinomori ( () () (もり) () (かげ) , Shinomori Hikage) to były zawodowy bohater i czwarty posiadacz daru One For All.

Wygląd

Hikage to szczupły mężczyzna z białymi włosami średniej długości. Z powodu przyspieszonego starzenia się, uzyskał dwie przypominające blizny pęknięcia rozciągające się od lewej strony czoła do podbródka.

Osobowość

Hikage był dzielnym i szlachetnym bohaterem, który był zdeterminowany, by pokonać All For One'a. Był jednak świadomy swoich ograniczeń i rozumiał, że nie może sam pokonać All For One'a, więc spędził całe życie trenując siebie i wzmacniając One For All, aby przekazać go następnemu użytkownikowi. Hikage został opisany przez Daigoro Banjo jako „dziwak”, który wolał spędzać czas w samotności.

Historia

Gdy Hikage miał 22 lata, trzeci użytkownik One For All powierzył mu swój dar. Jednak rozumiejąc ogromną przepaść w sile między nim a All For One'm, zdecydował się spędzić czas na bieganiu i treningu, aby wzmocnić One For All, by następnie przekazać go następnemu użytkownikowi. Jednak osiemnaście lat po odziedziczeniu One For All, jego ciało zaczęło się rozpadać, ponieważ jego ciało nie było w stanie poradzić sobie ze zbiorem wielu darów. Mniej więcej w tym czasie przekazał One For All swojemu następcy, Daigoro, zanim umarł ze starości.

Umiejętności

Dar

  • Wykrywanie zagrożenia: Dar ten pozwalał Hikage na wyczuwanie nadchodzącego zagrożenia w najbliższej okolicy, dzięki czemu miał okazję by się temu przeciwstawić.
  • One For All: Po odziedziczeniu tego daru, zdolności fizycznie Hikage wzrosły do nadludzkiego poziomu. Zaowocowało to niewiarygodnym poziomem siły, szybkości, zwinności i wytrzymałości.
Advertisement