Eri ( () () ) jest kluczowym źródłem do operacji Kaia Chisakiego do produkcji lekarstwa niszczącego dary. Jest wnuczką przywódcy Shie Hassaikai.

Charakterystyka

Wygląd

Eri jest dzieckiem z bandażami na całym ciele. Nosi białą, postrzępioną sukienkę z krótkim rękawem i ma mały róg po prawej stronie jej czoła, który świeci, gdy używa swojego daru. Ma także białe, zaniedbane włosy. Jej oczy są czerwone i pełne strachu. Pod jej bandażami widać liczne blizny.

Kiedy przechodzi pod opiekę U.A, Eri nosi ciemną sukienkę z szelkami na koszuli z długimi rękawami, z legginsami i butami. Zaczęła także nosić małą torbę na ramię z kwiatową dekoracją.

Osobowość

Eri jest nieśmiałą dziewczynką. Nie lubi patrzeć na ból innych i woli się za nich poświęcić. Boi się ludzi i ich dotyku, ponieważ Chisaki gdy ją dotykał, przecinał jej skórę. Jednak gdy podczas ucieczki przed Overhaulem wpadła w ramiona Midoriyi poczuła ciepło i miłość. Później tęskniła za Izuku, którego nazywała bohaterem. Kiedy skierowane są w nią mordercze zamiary, nie krzyczy, nie płacze i po prostu milczy, ponieważ wie, że nie ma innego wyjścia, jak zaakceptować to, co się z nią dzieje.

Eri jest jednak skłonna pójść z Kaiem, aby chronić tych, którzy jej pomagają. Czuje się winna, że inni ludzie zostali skrzywdzeni przez chęć uratowania jej.

Po tym jak została uratowania, Eri nadal miała problemy psychiczne przez dawne zachowanie Kaia, ponieważ nie mogła się uśmiechać i nie miała doświadczenia w byciu szczęśliwą. Jednak to się zmieniło dzięki wydarzeniom z Festiwalu Sportowego U.A., podczas którego Eri w końcu po raz pierwszy się uśmiechnęła.

Umiejętności

Dar

Eri posiada bardzo potężny dar zwany Przewijanie. Polega on na przywracaniu osób do poprzedniego stanu. Overhaul wytrenował ten dar tak, że mogła wymazywać dary innych. Chisaki jednak nie nauczył jej korzystania z tego daru. Kiedy miała około 3 lat, kiedy tata chciał wziąć ją na ręce, jej dar się aktywował i jej ojciec zniknął.

Co ciekawe, nikt z rodziny ojca ani matki nie posiadał takiego bądź podobnego daru. Zdarza się to bardzo rzadko i jest nazywane mutacją.

Ciekawostki

  • Ulubionym owocem Eri są jabłka.
  • Angielska aktorka głosowa Eri, Emily Neves, podkłada również głos Sirius.

Nawigacja

Rodziny i cywile
Rodzina Asui Beru AsuiGanma AsuiSamidare AsuiSatsuki AsuiTsuyu Asui
Rodzina Bakugo Katsuki BakugoMitsuki BakugoMasaru Bakugo
Rodzina Iida Tensei IidaTenya Iida
Rodzina Jiro Kyoka JiroKyotoku JiroMika Jiro
Rodzina Midoriya Hisashi MidoriyaInko MidoriyaIzuku Midoriya
Rodzina Shimura Tenko ShimuraNana ShimuraKotaro ShimuraHana ShimuraNao ShimuraChizuoMako
Rodzina Todoroki Enji TodorokiFuyumi TodorokiNatsuo TodorokiRei TodorokiShoto TodorokiToya Todoroki
Rodzina Tsukauchi Makoto TsukauchiNaomasa Tsukauchi
Rodzina Shield David ShieldMelissa Shield
Rodzina Haimawari Koichi HaimawariShoko Haimawari
Cywile Daikaku MiyagiEriKota IzumiŚwiecące dzieckoYokumiru MeraTakutoKomari IkomaTeruo Hazukashi