Advertisement

Sezon piąty został ogłoszony 4 kwietnia 2020 roku na kanale Toho Animation na YouTube. 30 września 2020 roku oznajmiono, że piąty sezon rozpocznie się wiosną 2021 roku. Dokładna data wyjścia została później ogłoszona na 27 marca 2021 roku. Sezon piąty rozpocznie się odcinkiem 89 i obejmie nieznaną liczbę odcinków.

Opis

TBA

Postacie

Odcinki

Kadr z filmu Tytuł odcinka Tytuł oryginalny odcinka Reżyseria Scenariusz Data premiery Numer Odcinka
Odcinek 89.png Odcinek 89 (Wszystkie ręce na pokład Klaso 1-A!) 全員出動!1年A組 Kenji Nagasaki, Masahiro Mukai Yōsuke Kuroda 27 marca 2021 05x01
TBA
Odcinek 90.png Odcinek 90 (Ślady) (おも) (かげ) Kenji Nagasaki, Masahiro Mukai Yōsuke Kuroda 4 kwietnia 2021 05x02
TBA

Ścieżka dźwiękowa

TBA

Produkcja

Sezon piąty został potwierdzony 4 kwietnia 2020 roku pod koniec 4 sezonu i 88 odcinka. 8 lipca 2020 roku Yuki Hayashi ogłosiła, że nagrywa muzykę do tego sezonu co wskazuje na pewne postępy w pracach nad piątym sezonem.

W trakcie prac nad anime wyszły plotki o przypuszczalnych datach - październik 2020, a w przypadku opóźnienia - marzec lub kwiecień 2021. W najgorszych przypadkach wskazywano także lipiec. W dniu 3 października 2020 roku poprzez oficjalne konto na Twitterze ujawniono nieprecyzyjną datę premiery - wiosna 2021. Ostatecznie wybrano datę 27 marca 2021.

W świetle spekulacji które miały miejsce w dniu premiery prawdopodobne jest, że wystąpiły opóźnienia które mogą być związane z pandemią, a w szczególności wydarzenia w Japonii z "drugą falą" epidemii w kwietniu 2020 roku.

Ciekawostki

TBA

Media

Plakaty promocyjne

Grafiki promocyjne

Zwiastuny