Sezon piąty został ogłoszony 4 kwietnia 2020 roku na kanale Toho Animation na YouTube. 30 września 2020 roku ogłoszono, że piąty sezon rozpocznie się wiosną 2021 roku. Dokładna data została później ogłoszona na 27 marca 2021 roku. Sezon piąty rozpocznie się odcinkiem 89 i obejmie nieznaną liczbę odcinków.

Opis

TBA

Postacie

Odcinki

Kadr z filmu Tytuł odcinka Tytuł oryginalny odcinka Reżyseria Scenariusz Data premiery Numer Odcinka
Odcinek 89.png Odcinek 89 (Wszystkie ręce na pokład Klaso 1-A!) 全員出動!1年A組 Kenji Nagasaki, Masahiro Mukai Yōsuke Kuroda 27 marca 2021 05x01
TBA
Odcinek 90.png Odcinek 90 (Ślady) (おも) (かげ) Kenji Nagasaki, Masahiro Mukai Yōsuke Kuroda 4 kwietnia 2021 05x02
TBA

Ścieżka dźwiękowa

TBA

Produkcja

Sezon piąty został potwierdzony pod koniec sezonu 4, pod koniec odcinka 88, 4 kwietnia 2020 roku. 8 lipca 2020 roku Yuki Hayashi ogłosiła, że ​​nagrywa muzykę do tego sezonu, wskazując na pewne postępy w pracach nad sezonem 5.

W trakcie prac nad anime plotki przywołują przypuszczalne daty październik 2020 roku, a w przypadku opóźnienia marzec lub kwiecień 2021 roku, a nawet w najgorszych przypadkach wskazywano także, bez podania daty, lipiec 2021 roku. 3 października 2020 roku poprzez oficjalne konto na Tweetrze ujawniono nieprecyzyjną datę premiery, wskazując wiosnę 2021 roku. Ostatecznie wybrano 27 marca 2021 roku.

W świetle spekulacji, które miały miejsce w dniu premiery, prawdopodobne jest, że wystąpiły opóźnienia - które mogą być związane z pandemią koronawirusa 2020. W szczególności wydarzenia w Japonii, z „drugą falą” epidemii w kwietniu 2020 roku.

Ciekawostki

TBA

Media

Plakaty promocyjne

Grafiki promocyjne

Zwiastuny