CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Boku no Hero Academia Wiki rozbudowując ją!

Atsuhiro Sako ( (さこ) (あつ) (ひろ) , Sako Atsuhiro), znany też jako Mr. Compress (Mr. (ミスター) コンプレス, Misutā Konpuresu) to Złoczyńca powiązany z Ligą Złoczyńców. Jest członkiem Przedniej Straży Ligi Złoczyńców. Razem ze swoją drużyną pełni rolę głównego antagonisty w wątku Leśny Obóz Treningowy.

Wygląd

Atsuhiro to wysoki, szczupły mężczyzna o bladej skórze. Ma brązowe, lekko pochylone do wewnątrz oczy.

W stroju złoczyńcy nosi ciemnopomarańczową koszulę z podniesionym kołnierzykiem, na którą zakłada czarną kamizelkę i krawat bolo z zielonym kamieniem. Do tego czarne spodnie oraz wysokie, białe buty z czarnymi czubkami i ciemnoczerwone rękawiczki. Podczas ataku na leśny obóz treningowy miał na sobie długi, żółty płaszcz, czarny kapelusz z czerwoną wstążką oraz białym piórkiem z lewej strony i jedną ze swoich licznych masek z geometrycznym wzorem, pod którą nosi kominiarkę z wycięciami w miejscu ust i oczu.

Po tym, jak Kai Chisaki zniszczył jego lewę ramię, Atsuhiro zaczął nosić protezę ręki ofiarowaną mu przez Girana.

Osobowość

Mr. Compres jest rozrywkowym, pełnym humoru mężczyzną. Zachowuje się tak nie tylko w stosunku do przyjaciół, ale także wrogów. Podczas rozmowy z Kaiem Chisakim mimo wszystko zachował kulturę.

Atsuhiro ma zwyczaj monologowania i popisywania się swoimi umiejętnościami w dziedzinie sztuczek magicznych przed swoimi wrogami. Jest to jego dużą zaletą, ale również jednocześnie i wadą.  Przykładem tego może być wydarzenie z ataku na leśny obóz, gdy w trakcie ucieczki przed uczniami z 1A użył swojej indywidualności by skompresować kawałki lodu i zmylić wrogów. Podczas gdy ci byli pewni swojego zwycięstwa, Compress zdjął maskę i okazało się, że kulki z Bakugo i Tokoyamim trzyma w ustach. Kiedy złoczyńcy mieli uciec, nagle Yuga Aoyama użył swojego Navel Laser, który wycelował w plecy Atsuhiro. Grupie uczniów z 1A udało się odbić Tokoyamiego. Swoim refleksem Dabi w ostatniej chwili złapał Bakugo i poprosił Compressa o sprawdzenie. Ten za to wyglądał na bardzo zdenerwowanego, że ktoś zrujnował jego występ.

Advertisement